Jak pracuję

W ramach zajęć prowadzę diagnozę oraz terapię logopedyczną i neurologopedyczną dzieci z różnymi zaburzeniami mowy i komunikacji, w szczególności z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera.

Terapia logopedyczna poprzedzona jest rzetelną diagnozą problemów moich pacjentów.

Zajęcia terapeutyczne prowadzę z zastosowaniem różnorodnych metod m.in. w oparciu o „Metodę Krakowską”. Uwzględniają one indywidualne potrzeby i zainteresowania małych pacjentów dzięki czemu są ciekawe i atrakcyjne dla dzieci.



Doświadczenie

Doświadczenie zawodowe uzupełniam poprzez udział w wielu kursach i szkoleniach m.in.:

Rola powięzi w pracy logopedy

"Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej”

Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I

„Zadaje pytania, komentuje, opowiada. Terapia funkcji komunikacyjnych dzieci z ASD

"Zaburzenia i dysfunkcje stawów skroniowo żuchwowych - wybrane manualne techniki terapii.

Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu.

Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym

Praksja oralna, kinestezja artykulacyjna- główne trudności i postępowanie terapeutyczne krok po kroku.

Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania dzieci od 4 roku życia z dyslalią obwodową)

Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postepowanie logopedyczne

Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych- usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu (Centrum metody Krakowskiej)

Specjalne potrzeby edukacyjno-terapeutyczne uczniów z zaburzeniamiprzetwarzania słuchowego

Strategie sensoryczne w rozwoju mowy i zaburzeniach komunikacji słowno-językowej”

Stymulacja traktu ustno - twarzowego

Dziecko z dysleksją, dysgrafią, dysortografią- jak je rozpoznać, jak pomóc?

Fizjologiczna metoda terapii zburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3-4 roku życia z dyslalią obwodową

Afazja – dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia

Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne

Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) (Centrum Metody Krakowskiej)

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania (Centrum Metody Krakowskiej)

Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii

APD – diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN

Afazja terapia pacjentów, analiza wybranych zespołów neurologicznych, analiza przypadków, warsztaty neurologopedyczne

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych

Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia (I stopień)

Terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną (II stopień)

Opóźniony rozwój mowy

Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy

Profil psychoedukacyjny (PEP-R) E. Schoplera w diagnozie i terapii dziecka z ASD

Integracja Sensoryczna – wykrywanie zaburzeń i zasady prowadzenia terapii

Wybrane metody i techniki behawioralne do pracy rewalidacyjnej z dzieckiem niepełnosprawnym

Dzieci i młodzież z Autystycznym Spektrum Zaburzeń (ASD) - strategie diagnostyczne, edukacyjne i terapeutyczne

AAC Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się

Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem

Terapia ręki I i II stopnia